Pytania i odpowiedzi


  • :
  • Kontakt
  • Restauracje
  • Rezerwacje
  • Festiwal
  • Płatność
  • Karty podarunkowe
  • Konto Gościa

Kontakt

Jeśli potrzebujesz pomocy i chcesz się z nami skontaktować:

UKRYJ
POKAŻ

Jeśli chcesz się z nami skontaktować wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń na infolinię Fine Dining Week. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Adres e-mail: info@finediningweek.pl
Infolinia: w dni powszednie godzinach 09.00-18.00
792 697 697

794 697 697

Restauracje

Jakie restauracje biorą udział w Festiwalu?

UKRYJ
POKAŻ

Restauracje biorące udział w Festiwalu są starannie selekcjonowane w oparciu o wysoką jakość kuchni i produktów, poziom autorskiego menu, doświadczenie szefów kuchni, prestiżowe wyróżnienia (m.in. przewodników Michelin oraz Gault&Millau),  poziom obsługi kelnerskiej (restauracje nie posiadające obsługi kelnerskiej nie biorą udziału w Festiwalu) i spełniają warunek nie sieciowości.

Jak zarezerwować stolik?

UKRYJ
POKAŻ

Rezerwacje stolików na Festiwal są tak proste, jak rezerwacja biletu do kina! 🙂

 

Wystarczy wejść na finediningweek.pl i zarejestrować konto (założyć konto Gościa), by sprawnie wybierać pośród wymarzonych restauracji. Do wyboru masz miasto lub region, dzień i godzinę, liczbę osób i restaurację z wymarzonym pięciodaniowym menu degustacyjnym. Po dokonaniu płatności potwierdzenie rezerwacji otrzymasz e-mailem, na który zostało założone konto Gościa.

Na czym polega menu festiwalowe? Co jeżeli mam alergie na określone składniki?

UKRYJ
POKAŻ

Menu festiwalowe to zestaw dań skomponowanych przez najlepszych szefów kuchni, specjalnie na daną edycję Fine Dining Week. Przed dokonaniem rezerwacji upewnij się, że żaden ze składników wybranego menu festiwalowego nie powoduje u Ciebie reakcji alergicznej, bowiem zmiana składników menu na życzenie nie jest obligatoryjna. Weryfikacji możesz dokonać kontaktując się z restauracją przed datą swojej rezerwacji lub w trakcie wizyty u obsługi restauracji.

Czym jest koktajl festiwalowy?

UKRYJ
POKAŻ

MARTINI NEGRONI to najsłynniejszy włoski koktajl aperitivo. W ostatnich latach na całym świecie jego popularność dynamicznie wzrasta. Martini Negroni pobudza apetyt, wpisując się najnowsze koktajlowe trendy: poszukiwanie słodko-gorzkich smaków, zwrot ku koktajlom premium i autentycznym historycznym recepturom.

Koktajl festiwalowy serwowany jest Gościom restauracji dzięki współpracy z Martini – Sponsorem Wydarzenia.

Wermut Martini Negroni, gin Bombay Sapphire oraz bitter Martini Riserva Speciale to składniki koktajlu festiwalowego.

Czy muszę pokazać swoją rezerwację w restauracji?

UKRYJ
POKAŻ

Nie musisz drukować swojego potwierdzenia rezerwacji – po wejściu do restauracji możesz ją pokazać na ekranie telefonu lub podać imię i nazwisko osoby, która dokonała rezerwacji (właściciela konta Gościa) bez konieczności pokazywania potwierdzenia.

Czy konieczna jest punktualność?

UKRYJ
POKAŻ

Prosimy o punktualność :). Twój czas to 120 minut od godziny rozpoczęcia Twojej rezerwacji. Po tym czasie będą już czekać kolejni Goście. Chcemy, by każdy miał równe szanse na wymarzone trzydaniowe doświadczenie restauracyjne.

Co się stanie jak spóźnię się pół godziny?

UKRYJ
POKAŻ

Chcemy dać wszystkim równe szanse na odbycie pełnowymiarowego doświadczenia restauracyjnego, w związku z tym jeśli spóźnisz się więcej niż 20min restauracja ma prawo odmówić przyjęcia i realizacji Twojej rezerwacji, bez zwrotu kosztów rezerwacji czy możliwości przełożenia na inny termin.

Jak ocenić swoje doświadczenie?

UKRYJ
POKAŻ

Wejdź na www.finediningweekweek.pl, zaloguj się na swoje konto Gościa i wybierz zakładkę historia. Wybierz „Oceń” przy rezerwacji, którą chcesz ocenić. Po zatwierdzeniu wprowadzonych danych ocena zostanie zapisana i nie będzie można jej edytować. Pamiętaj, że restauracja liczy na Twoją szczerą opinię!

Rezerwacje

Czy mogę dokonać zmian w swojej rezerwacji?

UKRYJ
POKAŻ

Tak, wejdź na www.finediningweek.pl, zaloguj się na swoje konto Gościa i wejdź w swoją rezerwację. Pamiętaj, że zmian można dokonywać maksymalnie do 17:00 dnia poprzedzającego termin odbycia się rezerwacji.

Co mogę zmienić w swojej rezerwacji?

UKRYJ
POKAŻ

Możesz dokonać zmiany restauracji, daty lub godziny. Nie ma możliwości zmiany miasta, w którym dokonałeś rezerwacji na inne miasto.

Czy mogę anulować rezerwację?

UKRYJ
POKAŻ

Tak, jeśli anulujesz swoją rezerwację wcześniej niż 7 dni przed datą realizacji rezerwacji otrzymasz od nas 100% zwrot kosztów. Jeśli anulujesz swoją rezerwację później niż 7 dni względem zarezerwowanej wizyty a wcześniej niż 17:00 dnia poprzedzającego wizytę zwrócimy Ci 50% kosztów. Jeśli będziesz chciał anulować swoją rezerwację w dzień jej odbycia lub później niż 17:00 dnia poprzedzającego wizytę, zgodnie z regulaminem, nie zwracamy środków gdyż restauracja będzie już przygotowana na Twoją wizytę.

Czemu nie otrzymałem potwierdzenia rezerwacji mailem?

UKRYJ
POKAŻ

Czasami trzeba chwilkę poczekać :). Jeżeli czas oczekiwania na rezerwację przekroczy 60 minut, prosimy o sprawdzenie statusu płatności. Potwierdzenie swojej rezerwacji możesz znaleźć również na koncie Gościa. Jeżeli płatność została dokonana, ale potwierdzenia nadal brak – prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.

Do kiedy najpóźniej mogę dokonać rezerwacji na Festiwal?

UKRYJ
POKAŻ

Rezerwacji na Festiwal można dokonać do 20:00 dnia poprzedzającego wizytę w restauracji.

Dokonałem rezerwacji ale chcę zabrać więcej osób. Jak mogę to zmienić?

UKRYJ
POKAŻ

Wystarczy zalogować się na swoje konto Gościa, wybrać aktualną rezerwację i edytować zamówienie, dodając pożądaną ilość osób. Pamiętaj, aby wybrać odpowiednie menu. Niestety nie istnieje możliwość zmniejszenia wielkości rezerwacji.

Czy mogę dokonać rezerwacji dla jednej osoby?

UKRYJ
POKAŻ

Nie ma takiej możliwości.

Co to jest wcześniejsza rezerwacja?

UKRYJ
POKAŻ

Wcześniejsza rezerwacja to więcej restauracji i lepsze stoliki do wyboru!
wcześniejsza rezerwacja jest szansą na zarezerwowanie wizyty w wymarzonej restauracji przed innymi Gośćmi. Po wykupieniu wcześniejszej rezerwacji otrzymasz od nas specjalny dostęp, dzięki któremu 24h przed oficjalnym otwarciem możliwości Rezerwacji dla wszystkich Gości Fine Dining Weeka będziesz mógł dokonać swojej rezerwacji.
Zakupić wcześniejszą rezerwację możesz dla 2, 3 lub 4 osób.

Wcześniejsza rezerwacja to jak rozpakowywanie prezentów wcześniej niż inni. 🙂

Dlaczego nie działa kod rabatowy do rezerwacji, który otrzymałem od Fine Dining Weeka?

UKRYJ
POKAŻ

Prosimy o ponowne sprawdzenie wprowadzanego kodu, wielkości liter, brak spacji itp innych znaków.
Kody rabatowe składają się ze znaków alfanumerycznych, tzn. cyfr od 0 do 9 oraz liter alfabetu łacińskiego. W niektórych przypadkach występuje również znak “#”.

Na czym polega akcja promocyjna Vogue?

UKRYJ
POKAŻ

Promocja „Martini Negroni w prezencie, szukaj na www.vogue.pl” obowiązuje tylko w wybranych Restauracjach Festiwalu, tj. nie we wszystkich dostępnych na stronie www.finediningweek.pl, a jedynie tych oznaczonych hasłem „Martini Negroni w prezencie, szukaj na www.vogue.pl„. W ramach promocji Gość, który dokona rezerwacji z użyciem kodu dostępnego w kampanii promocyjnej Vogue znajdującego się na portalu www.vogue.pl, otrzyma dodatkowy, darmowy (gratisowy) koktajl Martini Negroni. Promocja obowiązuje do 21.08.2018 lub do wyczerpania zapasów.

Aby otrzymać dodatkowy koktajl Martini Negroni wystarczy wpisać kod dostępny na www.vogue.pl w pole „Dodaj kod rabatowy” oraz zatwierdzić przyciskiem „Zapisz”.
Obsługa restauracji otrzyma informację o dodatkowym koktajlu na Twojej Rezerwacji.

Festiwal

Jaka jest idea Festiwalu?

UKRYJ
POKAŻ

Festiwal najlepszych Restauracji organizowany jest od 2014 roku i łączy wszystkie najlepsze niezależne restauracje w największych polskich miastach.

Ideą zespołu i współtwórców (restauracji, partnerów, patronów, instytucji wspierających wydarzenie) Festiwalu Restaurant Week i Fine Dining Week jest promocja oraz wspieranie rozwoju polskiej sceny restauracyjnej poprzez cykliczne, konsekwentne przybliżanie jej działalności Gościom Festiwalu. Naszym celem jest zarówno zbliżanie Gości do restauracji jak i restauracji do Gości. Chcemy przełamywać bariery, które wstrzymują Gości przed częstym spędzaniem czasu w restauracjach. Restaurant Week i Fine Dining Week to niepowtarzalna okazja na poznanie najlepszych restauracji w ich festiwalowym, popisowym wydaniu.

Jak często odbywa się Festiwal?

UKRYJ
POKAŻ

Festiwal sztuki restauracyjnej Fine Dining Week odbywa się dwa razy do roku, zimą i latem.

Z kolei Festiwal najlepszych restauracji Restaurant Week odbywa się dwa razy do roku – na wiosnę i na jesień.

Ile miast bierze udział w Festiwalu?

UKRYJ
POKAŻ

Fine Dining Week odbywał się do tej pory w Krakowie i Warszawie. Zimą 2018 roku zadebiutowały Poznań i Wrocław.
Latem 2018 roku po raz pierwszy wezmą udział Łódź oraz Trójmiasto. 


Ostatnia edycja Restaurant Week zgromadziła dziesiątki tysięcy Gości w ponad 35 miastach w 13 regionach w kraju.

Płatność

Chciałem dokonać rezerwacji ale podczas płatności system się zawiesił. Jak mogę sprawdzić czy moja rezerwacja została zarejestrowana?

UKRYJ
POKAŻ

Zaloguj się na swoje konto Gościa i zweryfikuj status zamówienia w zakładce rezerwacji. Jeśli widzisz potwierdzenie rezerwacji, to wszystko jest ok i Twoja płatność przebiegła pomyślnie a rezerwacja jest aktywna. Jeśli nie ma potwierdzenia rezerwacji na Twoim koncie Gościa oznacza to, że zawieszenie systemu uniemożliwiło płatność i musisz przejść przez ten proces ponownie.

Potrzebuję faktury za kupione rezerwacje na Festiwal. Skąd mogę ją wziąć?

UKRYJ
POKAŻ

Każda restauracja uczestnicząca w Festiwalu ma obowiązek, na prośbę Gościa, wydać paragon fiskalny lub fakturę. Na koniec swojej wizyty poproś o fakturę kelnera a zostanie Ci wydana na miejscu bądź przekazana mailowo.

Karty podarunkowe

Konto Gościa

Do czego służy konto Gościa?

UKRYJ
POKAŻ

Dzięki rejestracji w systemie Restaurant Club i posiadaniu Konta Gościa można dokonywać rezerwacji na Festiwale Restaurant Week i Fine Dining Week, edytować dane rezerwacji – zmienić datę, godzinę, menu, zwiększyć ilość osób.

Mam problem z zalogowaniem się lub odzyskaniem hasła do konta. Co mogę zrobić?

UKRYJ
POKAŻ

Napisz do nas na info@finediningweek.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego. Nasze biuro obsługi Gościa sprawnie przeprowadzi Cię przez ten proces.


UWAGA: jeśli zakładałeś konto Gościa przy pomocy automatycznej integracji ze swoim kontem facebook, skorzystaj z tej instrukcji i zresetuj ustawienia API na swoim koncie facebook. Niestety w takim przypadku reset hasła w naszym systemie nie pomoże.